top of page

Contact

Wenst u technische bijstand of ondersteuning bij het gebruik van het MMBB-portaal?

Laat hieronder uw gegevens achter of stuur ons een e-mail op support@mmbb.be en wij nemen binnen 8 werkuren contact met u op.

MMMB
Mobiliteit op maat

Gebruikersondersteuning

Heeft u een vraag over een lopend dossier?

Stel uw vraag eenvoudig door te antwoorden op een van de e-mails die wij u over dit dossier hebben gestuurd. Deze e-mails bevatten het dossiernummer in het onderwerp, wat de verwerking van uw verzoek vergemakkelijkt.

Heeft u geen lopend dossier?

Met MMBB profiteert u van gecentraliseerde, duidelijke en praktische ondersteuning via de Olympus Mobility-app. Vind alle informatie en hulp die u nodig heeft, ongeacht uw vraag.

​Bij MMBB bieden we geen telefonische ondersteuning aan. Al uw vragen worden uitsluitend behandeld via de Olympus Mobility-app. Deze keuze garandeert een snelle en efficiënte afhandeling, altijd toegankelijk vanaf uw smartphone.

Terugbetaling van huur of hypotheekleningen
Voor vragen over dit onderwerp hebben we duidelijke en gedetailleerde documentatie opgesteld die 95% van de gevallen dekt. U vindt deze in de app door de volgende stappen te volgen:

  • Ga naar "Wettelijk mobiliteitsbudget",

  • Selecteer "Terugbetaling huisvestingskosten",

  • Raadpleeg "Online hulp voor terugbetalingsverzoeken".

 

Heeft u extra hulp nodig? Gebruik dan de optie "Een vraag stellen over het mobiliteitsbudget" in het menu van de app. Ons team beantwoordt uw vraag binnen maximaal 24 uur.

Terugbetalingen van andere uitgaven binnen pijler 2
Terugbetalingen voor openbaar vervoer, taxi’s, gedeelde voertuigen, voertuigverhuur of de aankoop van fietsen worden ook gedekt. Specifieke documentatie is beschikbaar in de app. Volg deze stappen om toegang te krijgen:

  • Ga naar "Wettelijk mobiliteitsbudget",

  • Klik op "Andere terugbetaling",

  • Raadpleeg "Online hulp voor terugbetalingen".

 

Heeft u een specifieke vraag?

Gebruik ook hier de optie "Een vraag stellen over het mobiliteitsbudget". U ontvangt een persoonlijk antwoord binnen 24 uur.

Vragen over het gebruik van de app en functies
Voor vragen met betrekking tot het gebruik van de Olympus Mobility-app, kunt u rechtstreeks contact opnemen met hun support via de chatmodule die in de app zich bevindt. Via ‘Hulp’, daarna het enveloppe icoontje in de rechterbovenhoek selecteren, en dan uw vraag stellen via "Olympus support" of "Attentia support". U magh ook gebruik maken van de support email: support@olympus-mobility.com

bottom of page